יניב ברק
ב'
שיעור
חינוך גופני

מטרות

התלמידים יכירו את סיפור תיבת נח דרך שיעור חינוך גופני

פתיחה (5 דק')

הסבר על סיפור תיבת נח ואיך אנחנו הולכים לשלב אותו בשיעור

גוף (35 דקות)

מחלק את התלמידים לזוגות, כאשר כל זוג בוחר אופן התקדמות אחר במרחב על ידי התקדמות כמו חיות. למשל: חסידה קפיצה על רגל אחת, קנגורו קפיצה על שתי רגליים, הליכת סרטן,דב, צפרדע וכו… מסביר לתלמידים שנוח מילט את עצמו ומשפחתו ואת כל מיני בעלי החיים

בשריקה שלי עוצרים וכל זוג שנמצא לידנו אנחנו מחליפים איתו את אופן ההתקדמות, ככה יוצא שהתלמידים מתנסים בכמה סוגי הליכות במרחב.

תופסת חיות – במרחב מפוזרים חישוקים.בוחר זוג מהחלק הקודם להיות תופסים כשהתופסים מחליטים באיזה אופן מתקדמים במרחב. במידה ותלמיד נמצא בתוך החישוק הוא מוגן ואי אפשר לתפוס אותו, מסביר לילדים שהחישוק הוא כמו התיבה שמי שהיה עליה ניצל מהמבול. כל כמה דק’ מחליפים תופסים

משחקים ים תיבה ומבול – במרחב מפוזרים חישוקים, כאשר אני אומר תיבה עליהם לקפוץ לתוך החישוק, כאשר אני אומר ים צריך להיות מחוץ לחישוק וכשאני אומר מבול עליהם לעלות על דבר גבוה. מסביר לתלמידים למה נח בנה תיבה ובה הציל את החיות ואיך הוא ידע שירד מבול

סיכום (5 דק')

לסכם להם את סיפור תיבת נח ולשאול את התלמידים איך הם חושבים שזה התקשר לשיעור שעשינו?

קבצים וחומרי עזר

קישורים

הגב

avatar
  הירשם  
הודע על