מעיין ספיר
א'
שפה

מטרות

יצירת תומכי זיכרון לילדים לצליל החולם יצירת תומכי זיכרון לילדים לצליל החולם

פתיחה (10 דק')

השמעת השיר אני אוהב שוקולד

הילדים ישובים בכסאותיהם

הילדים יספרו בקבוצות, כל אחד בתורו על דבר אחד שהוא אוהב. זה יכול להיות כל דבר שיבחרו.

גוף (15 דקות)

אני מזכירה לילדים איזה צליל אנחנו לומדים כעת – חולם. מראה על הלוח כיצד נראה הצליל ומדגישה שמיקומה של התנועה נמצא למעלה. כל תלמיד מקבל מקל ובקצהו לב אדום, המתקשר לשיר אני אוהב. 4-5 דקות.
אני מקריאה את השיר לאט ובכל פעם שהילדים שומעים חולם הם מתבקשים להניף את הלב שקיבלו , למעלה וגבוה – כמו החולם. תוך כך הטקסט מוקרן על הלוח ואני מסמנת בקו תחתון את המילים עם החולם.

סיכום (10 דק')

לאחר מכן הילדים יקבלו דף עם הטקסט, ובחלקו התחתון של הדף חלק ריק. אבקש מהילדים לסמן את המילים עם החולם כפי שמסומן על הלוח. כשיסיימו יבחרו מילה מכל המילים עם החולם ויציירו אותה בתחתית הדף ליצירת תומך זיכרון. לדוגמא עוגות, שוקולד, כוכבים וכו’.

קבצים וחומרי עזר

קישורים

הגב

avatar
  הירשם  
הודע על