מעיין ספיר
ד', ה'
חינוך

מטרות

פתיחה (5 דק')

מציגה לכיתה את הסרטון הבוחר האמיתי 2015 קישור לסרטון.
לאחר הסרטון כל אחד רושם במחברת:
מה לדעת הסרטון מנסה להסביר לצופה?
איך ישפיע הסרטון על בחירות?
כמה תלמידים מקראים לכיתה מה כתבו. ( למה נותנים חשיבות גדולה לכל בוחר https://www.youtube.com/watch?v=Q7L7Mxkmvnc

גוף (40 דקות)

מחלקת את הכיתה לקבוצות. מביאה לכל קבוצה בריסטול גדול. הקבוצה רושמת את התשובות לשאלות ומוסיפה ידע אישי.(מדינה דמוקטית, מפלגות 2015, אחוז החסימה, מנדט) ומקשטת את הבריסטול.
הכיתה מקבלת גזרי עיתון עם מידע על נושאים שונים ובהתאם לשאלות.

מה מאפיין בחירות של מדינה דמוקרטית?
מה זה מפלגה? אילו מפלגות קיימות בבחירות 2015?
מה זה אחוז החסימה?
מהו מנדט? ממה הוא מורכב?

כל קבוצה מציגה את הבריסטול שעשו מול הכיתה ואת המידע שאספו מידע אישי ומהעיתונים. לבסוף תולים על הקיר את הבריסטולים עם נושא בחירות 2015.

כל קבוצה הופכת להיות מפלגה.
בוחרת שם למפלגה.
למה כדי לעם לבחור בה.
ונציג מייצג את הקבוצה בצורה קצרה ועניינית.
למשל: למפלגה שלנו קוראים נאמנה לעם וכדי לבחור בנו כי אנחנו ניתן תקציב גבוה יותר ללימודים

סיכום (5 דק')

קבצים וחומרי עזר

קישורים

התוכן רלוונטי לחומר הנלמד
המשאבים טובים ועדכניים
השיעור משלב כלים דיגיטלים
דירוג כולל לשיעור זה הממוצע הגדול

הגב

avatar
  הירשם  
הודע על